2011年6月2日 星期四

新界原居民的邏輯

** 搞逆權侵佔都得啦,我冇搞之嘛。一個人梗係愈住愈大嘅啦,邊有人愈住愈細先。

** 安全、美觀同唔阻街嘅僭建物應該可以繼續保留。政府如果亂拆嘅話,隨時變伊拉克戰場。

** 丁屋由以前嘅三層一路落嚟幾十年都冇變,已經不合時宜。

** 我地可以加到四層五層六層。點解唔得呀?都未及城市人起二三十層嘅一半。

** 拆晒市區僭建嗰啲先好同我地講。

** 菜園村拆寮屋都有得賠,新界人拆僭建都應該賠償。

** 黎年令我地一直純樸和諧嘅新界原居民不能安居樂業。其實哩件事關佢义事咩!

** 一班人日日喺度放火,傳媒日日喺度淋電油。

** 成日話我地有特權 ...... 我地梗係有特權啦!

** 我地而家係保衛家園。保家有理!抗爭無罪!

** 我地新界原居民抗英抗日都夠膽,濕濕碎碎一個政府,佢搞我地啲產業,點解我地唔夠膽去搞革命去抗衡佢地呀!

沒有留言:

張貼留言