2010年6月18日 星期五

荒謬人生

Saif 近日經常在我面前稱讚一位新來的女侍應,可是他昨天說:「炒了!」事緣她前晚致電餐廳經理,說家中有事要八點半才可以返工。經理於是請示 SaifSaif 說:「餐廳十一點打烊,八點半才返工沒有意思,叫她不要回來了。」經理會錯意,對女侍應說:「老闆叫你唔使再返工喇。你聽日返嚟出埋啲糧啦。」到 Saif 知道事情始末,便親自向該女侍應解釋,挽留。但她可能自尊心受損,出了糧便走了。

這真的很無奈!

我也聽過一個類似的故事。一天,酒樓老闆對經理說:「嗰個飛仔都唔係做嘢嘅,炒咗佢。」經理手執尚方寶劍,即時炒了那個頭髮長長平時看不順眼的侍應生。到 第二天,老闆問經理:「我擒日叫你炒咗嗰個飛仔,點解佢仲响度?」原來老闆要炒的是肥仔,只不過他鄉音未改將肥仔說成飛仔。

我以前的老闆有過一位女秘書叫 Condoleezza,工作勤力盡責,可是老闆娘不諳英文,每次跟她通電話都說:「李小姐 ......Condoleezza 受寵若驚:「不用客氣,叫我 Condoleezza 就可以了。」如是者經過幾次,老闆娘終於發火:「ConConConCon 乜鬼嘢。佢一做錯嘢就即刻同我炒咗佢。」可憐 Condoleezza 到被炒那一天還不知道真正原因。

世事有時就是如此荒謬。這令我想起電影〈巴別塔〉(Babel)

沒有留言:

張貼留言