2010年5月27日 星期四

集思錄 (0510——補遺)

** 我每次見金正日上電視,就意識到北韓真係好窮。堂堂一個國家元首,着嚟着去都係嗰套衫,成個油站加油員咁款,套衫都唔知有冇攞去洗。不過哩個可能係佢嘅苦肉計,主要話俾天真嘅美國人知:「睇我幾慘,冇衫着,快啲援助我。」

** 如果金正日嚟香港嘅半島或者文華食晚飯鋸扒,人哋都唔知俾唔俾佢入,因為佢唔着西裝又唔打呔。

** 蔡瀾教落:外出用膳,如果唔認識食肆嘅老闆或總廚,最好先行一個圈,睇吓邊樣最多人食就叫邊樣,即使最終唔啱口味,起碼因為流轉快,原材料會比較新鮮。

** 大多數人都會問餐廳經理或部長:「哩度乜嘢最好食?」廢話!自己鍾意食嘅嘢就最好食,仲要配合埋氣氛、心情。同一樣食品,今次覺得好食下次可能打折扣。

** 每次我去探 Saif 佢都請我食咖喱雞,食足半個月,我終於抗議:「你知唔知絕大多數嘅雞都係打針?即係含有雌激素,食壞人。」「咁又未必,」Saif 回應:「睇你而家幾溫柔幾好脾氣!嚟嚟嚟,今日又係咖喱雞。」

** 和尚唔一定食齋,尤其是出外化緣嘅時候,基本上人哋俾乜嘢你就要食乜嘢,食嘅往往係「葷邊素」;都算係逆來順受。

** 好多人買咗股票之後見股價跌,都會再入貨,意圖溝淡。專家話此乃下策。我絕對同意。好似我喺惠康用 $44.90 買咗一盒 40 粒家庭裝〈灣仔碼頭〉水餃,第二日百佳減價,賣 $42.90,我於是買咗一盒,溝淡佢。過咗兩日,惠康跟住減,賣 $39.90。我唔執輸,買兩盒,再溝淡。再過幾日,百佳又減,賣 $38.90。我唔順氣,再買兩盒,再溝淡,搞到成個雪櫃都係水餃。到減價戰完咗,惠康百佳都賣番正價 $44.90,我就攞一盒賣 $38.90 嘅出嚟煮,一路食一路沾沾自喜,因為我賺咗六蚊。

** 另一次溝淡嘅經驗就唔係咁愉快。我細個嘅時候久不久就有人嚟收買爛銅爛鐵、玻璃樽,唔係用錢買,係用麥芽糖加兩塊梳打餅乾交換。嗰日我見廚房兩支豉油都只剩一半,就將兩支倒埋一支,攞個空樽去換麥芽糖。到阿媽返嚟唔見咗支生抽,支老抽就滿到瀉,於是打到我飛起。

** 有次我又攞咗隻雞蛋,用蛋白溝玻璃粉自製玻璃線,同人鎅風箏。阿媽唔見咗隻雞蛋,自然入埋我數,又打。

** 我讀嘅中學有條校規,凡遲到者要在課室門口罰企,直至落堂或轉堂才可以返課室。好多人都試過罰企,我都試過,有男生有女生,喺走廊眾目睽睽,都幾瘀。

** 我將啲瘀事揚出嚟,係要話俾而家啲少年人知,有邊個未俾阿媽打過、未俾老師罰過,根本好平常,側側膊又一條好漢,使乜自殺。

沒有留言:

張貼留言