2011年1月13日 星期四

阿珊與阿積

Saif 來電說女兒阿珊發燒,但仍堅持回校參加考試。「可以請假,然後補考。」我提議。「她不想,因為明天考的是英文,英文是她的強項。」Saif 說。這令我想起《哈利波特》裡的妙麗。校長宣布延期考試,哈利和榮恩開心到跳起,唯獨妙麗不高興,因為考試是妙麗的強項。

Saif 收線後不久,鬼仔朋友阿積來電道別,說要帶懷孕的太太返美國待產。「點解唔喺香港生?香港生仔平靚正。」我說。「我都係咁話,但老婆話要買保險。唉!買咗十幾份保險仲唔夠,仲要買多份 ...... 初初又話嫁雞隨雞,原來係想跟我去美國。」阿積大吐苦水。「不過都好吖,幾多人恨去美國都恨唔到。」「我鍾意香港。香港有蝦餃燒賣,仲有鴛鴦菠蘿油。喺香港三更半夜行街都唔使怕,有事打 999 警察話咁快就到。」

時間過得真快。回想前年他當眾求婚,竟說:「我來自加州你來自潮州。我叫阿積你叫積琪蓮。我地簡直天生一對。」咁都 得!婚後不久他經常晒幸福:「一家人一齊飲茶真係好!不過,香港人好怪,明明自己想飲茶但係要幫其他人斟咗先,斟到自己茶壼又冇水。仲有,七個人八件點 心,剩番一件更冇人食;冇人食,我食。」然而蜜月期一過他又抱怨:「老婆有少少麻煩。外母有多多麻煩。老婆話唔要 BB,外母話唔好,起碼要兩個。冇人徵求我意見。」

我最後問阿積:「BB 出咗世,你兩公婆搞唔搞得掂?」「掂。」阿積說:「我會同老婆分工合作。佢負責幫 BB 沖涼、餵奶、換片,其餘一切由我搞掂 ...... 不過,外母話,到時佢會飛過嚟幫手喎!」

沒有留言:

張貼留言