2010年11月24日 星期三

集思錄 (1110——補遺)

** 北韓炮轟南韓,環球股市應聲下挫。哩個係入市嘅好時機,因為雙方背後嘅大哥唔想打,就一定打唔成。睇嚟北韓哩個爛仔只係發窮惡,想借錢。

** 其實北韓都唔使問人借,只要早一日喺各地股票市場大手沽空,發炮之後,就可以排隊收錢。

** 羅神父嘅「魔鬼論」事件似乎已告一段落。當中是否涉及誹謗我不願置評。但係我唔贊成羅神父指名道姓。既然以發水樓為題,為何只針對哩位李生?另一位李生呢?仲有郭生、鄭生、陳生、龔生 ......。如果唔開名,羅神父就可以話,凡係賣發水樓嘅都係魔鬼,冇個好人。

** 星期日小兒跟佢啲舅父去食飯,飯後打包好多餸頭餸尾,仲有糯米飯伊麵,所以星期一我放假就唔使買餸、唔使煮飯。雖然係咁,空出嚟嘅時間我依舊走入超市,推住架車,哩度睇下,嗰度睇下,不知幾悠閒,成個師奶咁。而家我先至知道點解我太太以前咁鍾意行超市。

** 我喺一間餐廳食早餐食咗幾年,最近有一段頗長時間冇去幫襯。趁 今次放假唔使買餸煮飯,我特登走去食咗個茶餐。「炸龍利柳薯條可唔可以轉薯角?」我問老闆娘。「梗係唔得啦!日頭賣薯條,夜晚先至有薯角。」老闆娘斬釘截 鐵。「我就係欣賞你有原則。嚟一份炸龍利柳薯條。」到食物上枱,我一睇,驚叫:「老闆娘,乜你咁冇原則!」

** 不論成與敗,不論喜與悲,好朋友都應該互相分享。但也有例外。倪匡說:「黃霑真係唔夠老友,生 cancer 咁大件事都唔話我知,就咁就去咗。」

** 有好多電影我地睇完之後,連戲名、劇情都唔記得,但仍然記得裡面嘅對白,例如「在火場裡面,我的官階高過任何人」、「你跳,我就跳」、「你在那裡,家也在那裡」。

沒有留言:

張貼留言