2010年1月1日 星期五

大城小景

零時十分,我乘坐的 271 號路線巴士沿吐露港公路上天橋準備進入大埔,卻在一串車龍後面停了下來。等了三分鐘,沒有動靜,司機打了一通電話。「前面撞車!」司機說。大家唯有等,其間電話鈴聲此起彼落。

過了十五分鐘,乘客開始騷動。

有人提議:「司機,可唔可以俾我哋落車?咁樣等唔係辦法。」

「梗係唔得啦!哩度係天橋,又冇行人路,有乜事邊個負責?」司機理直氣壯。

「落咗車當然我自己負責,唔關你事。」

「係囉,我都買咗保險,有事唔使你賠。」另一個插嘴,其他人隨即起鬨。

「我都冇計。我都係依指引辦事。」司機無奈。

「乜嘢指引?又係明愛果 d 死人指引?你唔識執生咩?」

「俾個名我,我要投訴你。」

司機懶理,指一指掛在車門口上方的名牌。說要投訴的人大聲讀出司機的名字,然後抓起手提電話。

pk,又話熱線,打極都冇人聽。」他愈發扯火。

一個女人從樓上跑下來,對司機說:「可唔可以校細 d 個冷氣?我 BB 瀨 咗尿。」

「拿拿拿,遲早搞出人命,你孭唔孭得起先。

xyz@#,再唔開門就報警,告佢非法禁錮。」

「報警都好喎,等警察嚟主持公道。」司機有一句沒一句。

「開門啦,唔該,我由哩度行返屋企最多三十分鐘,好過響度等。」

「係囉,開啦,我趕住返去瞓覺。」

xyz@#$%*&!」講粗口的人愈來愈多,用詞也愈來愈有創意。

這時,車窗上出現雨點,而且愈來愈密。車廂內頓時沉寂下來,再沒有人要求落車。一輛警車在巴士旁邊掠過,沿路肩駛向前方。不消五分鐘,車龍移動了;整個塞車過程花了約三十五分鐘。

沒有留言:

張貼留言