2010年2月18日 星期四

8 0 後

我的孟加拉朋友 Saif 所經營的意大利餐廳最近生意有點起色,隨即遇上另一個問題:請不到人幫手。他在新年前透過勞工處招聘,一直沒有回音。到元旦那日終於有一位 80 後的少女前來見工。根據 Saif 憶述,我組成以下的對話:

S = Saif / D = Diamond

D:嘩,你哩度都幾難揾喎!

S:我咪喺電話教咗你點樣嚟囉。

D:你啲中文咁好,我唔使同你講英文嘞。咦,乜你哩度有蚊架,仲咁大隻添!

S:我哋哩度附近多花草樹木,可能哩兩日回暖,有隻蚊飛咗入嚟。係呢,你以前做過餐廳未?

D:未。不過我經常去餐廳食嘢。

S:喺門口成日望住你嘅男仔係邊個?

D:係我男朋友。你唔使理佢。哩度一日要返幾多粒鐘?一個月幾多錢?

S:你冇經驗,暫時做住 part-time 先,上午十點至下午三點,或者下午六點至晚上十一點,返曬兩更都得。至於人工,因為你冇經驗,暫時廿五文一個鐘,睇你表現點,再考慮轉 full-time 同加人工。

D:咁有冇貼士?同埋幾時出糧?放禮拜幾?

S:不如我俾張 form 你填咗先啦。

(Saif行去櫃面取表格的時候,瞥見Diamond正在枱底發短訊。填完表格之後......)

S:乜你有案底嘅咩?

D:梗係唔係啦!邊個話我有案底架?

S:哩度問你有冇刑事紀錄,你剔 Yes

D:係咩?我點知呀!我見 Yes No,梗係剔 Yes 啦。

S:你身份證號碼點解冇英文字母架?

D:哩個係我手機號碼 ...... 乜哩度唔係填電話號碼咩?

S:咁你可唔可以俾張身份證我睇嚇?

D:哩個好似係我私隱 ...... 你而家係咪請我先?

S:我而家就係等人用。你可唔可以即刻開工,做一日試嚇?

D:而家?梗係唔得啦,我都冇準備。而且我尋晚倒數完兼通頂,到而家仲未瞓過覺。不如咁啦,你決定咗請我嘅話,聽日再 call 我啦。

「你話嘞,」Saif 對我說:「而家啲人點揾食!」

想當年,「揾食」就是為生活掙扎。到了這一代,「揾食」就是打開雪櫃,或者「叮」一個杯麫,再不然,就落街去麥當勞。

沒有留言:

張貼留言