2010年2月15日 星期一

大城小景 (外一章)

我喜歡搭巴士多過搭地鐵,不止因為巴士景觀開揚、毋須不斷跑上跑落,也因為巴士乘客比較活潑健談,更能展現人生百態。

一個老婆婆掙扎着爬上巴士上層。司機不耐煩,說:「阿婆,樓下有位。你咁樣好危險。」阿婆氣也不喘,大聲說:「個個都唔俾我上樓上。我八十歲人仲未坐過樓上,今日一定要試吓。」

一個小女孩問:「媽咪,點解哩度叫樓上?」

車到旺角,小女孩指着大厦外牆一幅一幅補習天王的大頭相,問:「媽咪,佢哋做乜嘢?」阿婆耳聰目明,搶答:「佢哋做咗壞事,俾人貼咗張相上去。」小女孩好奇追問:「媽咪,佢哋做咗壞事點解仲笑?」阿婆又搶答:「真係,做咗壞事仲笑,唔知醜。」

一 陣電話鈴聲響起,前面的西裝友接聽,說得轟耳:「放心,陳生,過兩日一定過俾你。十萬文之嘛,濕濕碎。」剛收線,電話又響。西裝友今次壓低音量,說:「我 都知拖咗你好耐,不過五千文唔係小數目,你都要俾啲時間我籌。我會盡快過俾你,放心。」跟着按掣打電話,接通後說:「大哥,唔好搞錯喎,我正話講嘅係車仔 讓半球喎。幫我落三千文。」

後面傳來一把聲音,是個年青人。他說:「今個禮拜真係唔得。今個禮拜我要返教會。外母叫咗幾次,唔去好似唔係幾好。」

坐在車頭的一對男女打鐘落車。女人眼濕濕,邊行邊說:「你呃我唔緊要,唔好話我蠢。」男人跟在後面,不知如何是好。

正要開車,阿婆跳起,大叫:「司機,有落,唔好開車住。」然後慢動作、拾級而下。

司機理直氣壯:「話咗你啦,係都要上樓上。好聲呀,唔好累我。」

阿婆不甘示弱:「人一世,物一世,點都要見識吓!」

前面的西裝友口中唸唸有詞。

沒有留言:

張貼留言