2010年2月15日 星期一

童言無忌

小孩子是上帝賜給我們的希望。沒有小孩子,真不知道明天會怎樣。現在讓我們進入小孩子的內心世界:

「老虎我唔怕,我最怕曱甴。」

「我唔怕鬼,除非夜晚黑。」

「我鍾意返學,唔鍾意做功課。」

「姨姨,你幾多歲?...... 我估你四歲。」

「媽咪,點解你要化妝?好核突。」

「原來媽咪都要用尿片,不過好細塊。」

「你聽唔聽媽咪話?」「聽。」「咁你俾啲朱古力媽咪幫你保管住。」「Mmmmm ......

「嗱,好行喇,再唔行媽咪走架喇 ...... 拜拜。」「拜拜。」「咁你以後都見唔到媽咪架喇 ...... 拜拜。」「拜拜。」

Uncle,點解你日日都着哩條褲?」

Uncle,點解你咁少頭髮?」

「人地唔鍾意玩打交,哥哥係都要人玩打交。」

「嫲嫲最好人,唔使我講,佢都會開電視俾我睇。媽咪就唔同嘞,我講佢都唔開。」

「伯伯,你就好啦,唔使行路,有車坐,仲有人推。我都想好似你咁。」

「媽咪瞓覺又流口水。爹哋瞓覺又流口水。」

「爹哋,媽咪擒日企上個磅度,個磅爛咗。」

「我憎死爹哋。爹哋第日老咗,我唔理佢。媽咪就唔同嘞。我錫晒媽咪。媽咪老咗,我送媽咪去老人院。」

沒有留言:

張貼留言