2010年2月16日 星期二

名主有花

鬼仔朋友阿積突然請我飲茶,原來是報佳音。

「我結婚喇!」他顯得既興奮又無奈。

「恭喜你!新娘係咪上次一齊『打冷』嘅潮州女仔 Amy?」

「潮州女仔有乜問題?你哋個個都對潮州人有偏見。」

「點會呢,我老婆都係潮州人。潮州女仔好吖,知慳識儉,又捱得。你見過未來外母未?」

「見過,好好人,仲好為我著想。我話我冇乜錢,佢話唔一定要擺酒,俾禮金都得。你有經驗,你話應該俾幾多?」

「嚇 ......」我陷入回憶之中。

「仲有呀,佢話潮州人嫁女唔興派餅,要派糖。咁仲好,我估一盒金莎無論如何都平過一盒中式嫁女餅,或者同西餅差唔多價錢。」

「你問清楚未?」

「梗係問清楚啦,你知我 IQ 幾高。Amy 仲教我去和記隆打探下。」

「潮州人嫁女派嘅『糖』即係潮州嫁女餅。當年我都係幫襯和記隆。」

「係咩?幾多錢一盒?」

「當年我問完價之後,即時喺和記隆暈低。仲有,唔講你唔知,潮州人好多親戚。」

「嚇!咁即係 ......」阿積低頭沉思。

「你哋結婚之後打算住邊度?」

Amy 話最好住近外家,即係深水埗。我唔鍾意。佢屋企樓下係地鐵站、巴士站,仲有投注站,大排檔開到鬼咁夜,嘈到死。話咁至方便。」

「係呀,正因為方便先至值錢。香港人就係咁特別。」

「我決定搬去長洲。我啲朋友都住喺長洲。」

Amy 同佢父母有乜意見?」

「佢爹哋話我老實。佢媽咪話我蠢。佢就話嫁雞隨雞喎。我話必要時返美國結婚,乾手淨腳唔使煩。睇嚟佢媽咪都開始有啲軟化。」

「好!橫掂都係,不如食住上,講埋禮金同派糖嗰筆。」

「不如你同我一齊去講。你係我最好嘅中國人老友,又有哩方面嘅經驗。」

「嚇 ......」看來真正懂得食住上的是阿積。「話時話,你覺得你未來外母點?」

「佢點同我有乜關係?我娶佢個女,又唔係娶佢。」

「你有所不知。女最受阿媽影響。二十年後,Amy 嘅性格同體形點都同佢媽咪而家有啲相似。」

ReallyOh ...... no!」

沒有留言:

張貼留言